8 Aralık 2012 Cumartesi

Külah Mendiller Yine Karşınızda

Merhabalar,

Güneşli, serin ege havası ile başladığım bu güzel günü güzelleştiren insanları çok seviyorum. Sizi hiç tanımadığınız birisi sadece yaptığınız işten dolayı sarılıp öpmedi ise dediğimi anlamazsınız. Bu sebeple ben her sabah hatırlamaya çalıştığım bir şeyi bazen bu güzel insanlar sayesinde daha kolay hatırlıyorum. Allah'ım ben ne şanslı insanım. :)

Şimdi sırada külah mendillerimizde. Son derece zarif, şık... Ya ben böyle yazıyorum ya hava atmak niyeti ile değil inanın. Biz yaptık da ondan iddası ile yazmıyorum. Sadece ortaya çıkan çok hoşuma gittiği için yazıyorum. Ne bileyim ben beğenince söylerim. Söylemeden duramam. Beğenmeyince de söylerim. Söylemesem de yüzümden anlaşılır.

eh... sizleri görebilme şansın olmadığına göre yazın da bileyim kimler beğenmiş, kimler beğenmemiş.






Hiç yorum yok: