19 Eylül 2011 Pazartesi

Nişan Organizasyonu

Sevgili Naile ve Ümit' in nişanı için dört gün içinde, hiç çalışmadığımız bir salonda ortaya çıkardığımız iş... Öyle gelişti ki her şey. Normalde Naile ve Ümit ile yapılması gereken görüşmeler yapılmadan, tercihleri ne yönde konuşmadan bu olsun, böyle olsun türü. Yine yeniden... Ama bu sefer gerçekten hiç vakit yoktu. Sadece salona bir kere gittim ve burası kapanmalı, odak noktası değişmeli vs vs vs Renkli olsun rengarenk olursa buradaki hava çok değişir. Bir de ben anlatırken sonucu görüyorum ama karşımdaki insandan bunu beklemek haksızlık. O kadar renk bir arada olunca herkes tepkisiz kaldı önce. Ama sonrası çok güzeldi. Yorumlar ve tepkiler çok hoştu. İşin en güzel kısmı bu zaten.





Bu resimler henüz çiçekler yerleşmeden önce çekilmişti. Daha iyilerini yakında eklerim. Şimdi Cumartesi elimizin yüzümüzün akı ile teslim ettiğimiz işi biran önce paylaşmak istedim.

Bu arada Sevgili Naile ve Ümit, mutluluk hep sizinle olsun... Düğün ve kına gecesi için mutlaka fikirlerinizi alacağım. Bu konuda size özür borcum var :)

2 yorum:

begum dedi ki...

Yine muhtesem bir is cikarmissiniz..Elinize, emeginize saglik!:)

Pelin Yazıcı dedi ki...

Teşekkür ederiz canım benim. :)